Sabtu, 23 Julai 2011

Faedah-faedah blogging

Ada banyak manfaat dan faedah menulis blog yang saya boleh dapat. Dari pengalaman saya dalam menulis blog,ada banyak faedah dari blogging. Saya akan memberikan tiga contoh faedah-faedahnya. Mereka adalah ;

Pertama: Kita boleh berkongsi apa yang kita menaip kepada mereka di merata dunia dan boleh menaip komen-komen di pos mereka jika ada.

Kedua: Saya boleh mempelajari bagaimana baiknya cara mereka menulis, adakah ia bagus atau tidak dan setelah itu saya boleh menggunakan ilmu itu seperti frasa-frasa berbunga, peribahasa, perbandingan semacam dan macam lagi di dalam penulisan karangan saya supaya ia lebih bagus.


Ketiga: Saya tidak perlu menulis dan membuat tangan saya penat. Saya hanya harus menaip di dalam komputer. Jika saya telah tersalah taip, saya tidak perlu memadam tetapi hanya menekan 'backspace'.

Nadiah Firzanah (Firza :D)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan