Ahad, 22 Mei 2011

Semasa Hari Vesak

Semasa Hari Vesak, ia adalah hari cuti awam. Inilah masanya saya mengambil peluang dengan keluarga saya untuk pergi beriadah dan pergi melakukan aktiviti-aktiviti yang menarik dan lasak.Kebetulan, saya suka pergi ke Woodlands Waterfront, yang baru sahaja dibuka. Saya pergi ke sana dengan keluarga saya dan saudara-mara saya. Di sana. ada taman permainan dan tempat untuk bersenam. Saya gemar memanjat 'Spider Web' dan bermain buai sehinggga saya terlupa akan masa yang berlalu dengan cepat sekali.


Saya pun suka pergi ke tempat-tempat peranginan atau aktiviti-aktiviti yang menarik seperti di Sentosa, HortPark, taman, DownTown East dan berbagai-bagai lagi yang ada di seluruh Singapura ini.Selain itu, saya pun telah pergi ke pusat membeli-belah untuk membeli barang-barang yang saya gemar. Ini sungguh WOW! Saya suka membeli-belah kerana kita boleh melihat bermacam-macam barang.


Setelah itu,kami pun makan, pergi ke tempat lain yang menarik. Jadi saya suka keluar dan melakukan aktiviti-aktiviti yang menarik dan lasak seperti di Sentosa. Dah itu sahaja untuk sekarang, jadi WOW! Pusat Beli Belah INI..  Takdelah...  Cuma Bergurau Saja Lah...   OK........   BYE...........








Tiada ulasan:

Catat Ulasan