Rabu, 31 Ogos 2011

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri

Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Maaf Zahir dan Batin. Maafkanlah apa-apa kesalahan yang saya telah melakukan kepada semua orang yang saya telah membuat salah kepada termasuk guru-guru. Maaflah juga jikalau saya telah bercakap dengan kasar kepada sesiapa.

Saya juga hendak meminta maaf jika saya ada melukakan hati sesiapa atau membuat mereka marah. Semoga anda di luar sana akan menyambut hari raya anda dengan bahagia!! :D

Nadiah Firzanah 6J :D

Ini ada satu pantun hari raya :

Aidilfitri hari kemenangan,

Kejayaan menempuh halangan,
Mengenali erti kesenangan,
Bagi mereka yang kekurangan
 
Jadi Sambutlah Hari Raya anda dengan gembira! Apabila jalan tu, jalanlah dengan selamat! Sekali lagi,selamat hari raya aidilfitri!! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan